TrImE kAcEh KerNa visit BloG sAyEr..=)

"seronok!! seronok!!"

Saturday, October 8, 2011

Terime kaseh..

Assalamualaikum..

Kelmarin aku pergi ke UUM untuk menyaksikan pesta konvo disana..Uitm blom wat konvo lagi..bestnye tgk kawan2 yg da ade pengalamn ber"konvo"..aku x pnh pon lagi..knapelah matrik x wat konvo..teringin pkai jubah laboh tu hehe...


Sesampai dekat UUM aku teros hantar sms kepada rakan lame..Sofyatulazlyn..sedap name dy..muke pon manis..hehe..

"Salam Lyn..aku ade kat UUM niyh..berpesta..hehe.." msgku.
" Laa..awt x habaq awai2....kt blah mane ni??aku dtg.."

Beberapa minit kemudian..selepas sempat mencuci mate tgk budak2 UUM wat persembahan tarian ala2 KPOP la..ala2 gelek arab la...ala2 emo la..Lyn pon sampai..macam biase dia...." Ya Allah ita...da beso panjang da ko..ni sejak bile ko pkai wedges niyh weyh?? da la memang da tinggi..ish..asal makin kuros aku tgk ko niyh ita oi..rindu nye aku kt ko......blah..blah..blah.." ya..she still her. Love to bebling ..haha..sweet je...


Lyn..sahabat ketika belaja di Kolej Matrikulasi Melaka. Seorang yang bersifat happy go lucky dan sempoi..badak dy je nk pkai ape pon p kelas..selebet ke ade aku kesah?? ( ayat dy kot..haha).And one thing is..she is matured..(tu sebab suke membebel kat aku..sampaiiii sekarang)..hai la Lyn..x berubah ko niyh..

"Lyn..ko da makan ke?? aku da mkn td kat umah..tp sampai sini lapo balik.."
"Erm..ko memang..selere makan macam sumo..dari dulu..selalu makan mlm ko bantai 2 menu..sekarang same ke?" (Cis ko Lyn..)
" Agak2 ar..aku gadis sejati sekarang kot..makan secukop nye je..haha..wey..da makan ke.." (tgk 2 kali aku tnye soalan makan tu..nmpk tak aku memang tgh lapa ni wey.....)
" Yela ko..badan kuros makan byk..haha..x pela..aku tgk muke ko je aku da kenyang..jom aku teman p beli makanan.."

Ingat lagi kt kolej dulu...asal tyme makan same2 dalam bilik..mesti Lyn tgk kitorg makan dulu..pastu gelak+sengeh cam kerang busuk sorg2..katenye lawak tgk aku, farah n ella makan..(Hampeh tol..ko tgk ko mkn camne lak Lyn..)..Kalau aku tertumpah air..mesti dy bebel2 dulu..pastu dy yang akan lapkan..tak sempat aku nk lap..macam tu la..dy treat aku and housemate yang laen cam adek dy plak..haha...mentang2 la anak sulong...da expert jage adik2 yg kecik..kitorang pon ko layan cam budak2..Lyn..Lyn..hehe..tersenyum aku..

"Jom aku teman ko p shopping..ko mesti nk beli baju2 siam kan..aku da abeh dwet da sopping haha"
"Haha..jom.."

Sambil2 jalan+shopping..Lyn tanye tentang kesihatan aku..arghh...da agak da...

"Still same la Lyn..tapi since dok Perlis niyh lagi terok kot..kadang2 aku x tahan sgt...bile macamni..tidor malam aku pon terganggu..bape malam da aku x boleyh tido.."
" Ya Allah..pg check la..ko jgn makan bende2 sejuk..tidor pakai baju tebal2...teringat aku kt matrix dulu.."

Hee..ye..aku pon ingat Lyn..mase kat Matrix pon terok aku lelah..malam2 ko mesti tolong sapukan minyak angin kat badan sampai aku tertidow..hee..time kaceh Lyn..


Ahh..Da pukol 11mlm..maaf,aku da kena balik sekarang Lyn..bile nk jumpe ko lagi..X de la jauh pon UUM..tp sekarang aku da mula busy..untuk proposal tesis..harap ko phm..hope boleyh jumpe ko lagi..=( i really miss u..

"Jangan balik lagi..aku nk bg sumting.."
"Ok.."


"Amek ni..mlm2 sapu kat idong ko..mlm and pagi sambil selawat..insyaAllah..boleyh kurang lelah ko..jgn tyme lelah baru nk buat..amalkan..patotla ko makin kurus..ubat inhaler tu bg effect kot..jge kesihatan ea..ade mase kite jumpe lagi.."

Terime kaseh Lyn...untuk wangi minyak kasturi kijang tuh..wangi...mudah-mudahan Asma aku ni boleyh bkurang..aku pon x taw kenapa makin besar makin lagi terok..x pela..sakit itu nikmat..mungkin dosa2 kecil aku terhapus melaluinya..terime kaseh..jasemu dikenang sahabat..aku sayang ko..=')

No comments:

Post a Comment